Job 14 van 39


Report this listing

Solliciteren



HR officer (hard hr)


Functie

In deze job zal je instaan voor een correcte uitvoering van de loonverwerking van iedere medewerker bij ToyChamp gaande van de verkopers in Nederland en België tot de magazijniers tot de bedienden op het hoofdkantoor. Beheren van de personeelsgegevens op een adequate manier en rekening houden met bepalingen van het sociaal en arbeidsrecht om zo op zelfstandige basis een tijdige en correcte berekening en betaling van de lonen, vakantiegelden en eindejaarspremies te garanderen. Ervoor zorgen dat de vereiste documenten over personeel op tijd aan de medewerkers en/of bevoegde instanties bezorgd worden. Bovendien ben je het aanspreekpunt voor het interne personeel over payroll en sociale wetgeving. Je ziet erop toe dat de administratieve procedures correct gevolgd worden zodat de dienst tijdig over de nodige informatie beschikt. Zorgen voor het correct aanvullen van de HR-tools met persoonlijke gegevens van medewerkers en beantwoordt met tools de specifieke rapporteringsvragen van de HR Manager.

Bedrijfsinformatie
Een bekende speelgoedwinkel die een breed scala aan speelgoed en spelproducten aanbiedt. Ze staan bekend om hun uitgebreide collectie speelgoedartikelen voor kinderen van alle leeftijden. De winkel richt zich op het bieden van een leuke en boeiende winkelervaring, met aantrekkelijke winkeldisplays en een divers assortiment, waaronder populaire merken en licenties. Het vriendelijke personeel helpt klanten graag bij het vinden van het juiste speelgoed. Ze hebben meerdere vestigingen in verschillende steden en zijn een betrouwbare bestemming voor ouders en kinderen op zoek naar kwaliteitsspeelgoed en een plezierige winkelervaring.

Jouw profiel

Je behaalde een bachelordiploma (bij voorkeur Personeelswerk). Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring in een Payroll-functie, bijvoorbeeld dankzij een stage. Je hebt al ervaring opgedaan met het verloningspakket Easypay. Je bent zelfstandig en bezit goede communicatievaardigheden. Je werkt graag met en voor mensen en gaat zeer nauwkeurig, punctueel en discreet om met hun persoonlijke vragen en gegevens. Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat kennis en ervaring te delen. Jouw kritische ingesteldheid maakt dat je bestaande processen en toepassingen in vraag kan stellen waarbij je streeft naar een open communicatie en overleg met collega's. Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving en hebt een grondig inzicht in loonberekening. Je beheerst Word en Excel grondig. Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

In deze job zal je werken in een warme en hechte omgeving waar collega's elkaar ondersteunen en vertrouwen, creëert een werksfeer die voelt als een tweede familie. Naast een bruto salaris bieden zij volgende extra legale voordelen: groepsverzekering, vergoeding woon-werk verkeer, maaltijdcheques € 8/ gewerkte dag, ecocheques en een personeelskorting van 15%.

Solliciteren

Robine Van Genechten
+32 13 35 03 33

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht